This site uses cookies.
Some of these cookies are essential to the operation of the site,
while others help to improve your experience by providing insights into how the site is being used.
For more information, please see the ProZ.com privacy policy.
Kristina Wolf Австралия Local time: 15:25 Spanish to German + ...
Apr 10, 2006
Hola,
alguien me puede ayudar con información sobre los tipos de cables que se necesitan para conectarse al internet en España? Tengo uno para Inglaterra y otro para Alemania, pero no tengo idea si es el mismo sistema que se usa en España.
Kristina
Subject:
Comment:
The contents of this post will automatically be included in the ticket generated. Please add any additional comments or explanation (optional)
a una conexión con modem, necesitas un cable estándar de teléfono, el que viene con todos los equipos, el enchufe (a la pared) alemán es diferente.
Cuando viajo a España simplemente saco el cable del teléfono del sitio donde esté, ya sea mi madre, un hotel o la casa de un amigo y lo meto en el laptop, eso es todo. Con una conexión gratis a Telefónica o Terra (llamada local) es suficiente para salvar cualquier situación. Si te quieres establecer en España, seguramente lo q... See more
a una conexión con modem, necesitas un cable estándar de teléfono, el que viene con todos los equipos, el enchufe (a la pared) alemán es diferente.
Cuando viajo a España simplemente saco el cable del teléfono del sitio donde esté, ya sea mi madre, un hotel o la casa de un amigo y lo meto en el laptop, eso es todo. Con una conexión gratis a Telefónica o Terra (llamada local) es suficiente para salvar cualquier situación. Si te quieres establecer en España, seguramente lo que necesites es ADSL y los cables y demás te los proporciona el proveedor.
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!
The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business
Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.