This site uses cookies.
Some of these cookies are essential to the operation of the site,
while others help to improve your experience by providing insights into how the site is being used.
For more information, please see the ProZ.com privacy policy.
Chris Hopley Нидерланды Local time: 13:31 German to English + ...
Nov 24, 2004
Kijk eens naar de 'opgave belangen' van Neerlands trots en nieuwe Euro-commissaris voor de interne markt Neelie Kroes (link naar website van de EC, PDF-bestand). Vergelijk deze met die van een willekeurig ander commissielid... Het lijkt... See more
Kijk eens naar de 'opgave belangen' van Neerlands trots en nieuwe Euro-commissaris voor de interne markt Neelie Kroes (link naar website van de EC, PDF-bestand). Vergelijk deze met die van een willekeurig ander commissielid... Het lijkt er bijna op dat ze het zelf vertaald heeft om een paar centen te besparen. Helaas een veel gehoord verhaal in de vertaalwereld. Goed voorbeeld, Neelie. Bedankt. ▲ Collapse
Subject:
Comment:
The contents of this post will automatically be included in the ticket generated. Please add any additional comments or explanation (optional)
Kijk eens naar de 'opgave belangen' van Neerlands trots en nieuwe Euro-commissaris voor de interne markt Neelie Kroes (link naar website van de EC, PDF-bestand). Vergelijk deze met die van een willekeurig ander commissielid... Het lijkt er bijna op dat ze het zelf vertaald heeft om een paar centen te besparen. Helaas een veel gehoord verhaal in de vertaalwereld. Goed voorbeeld, Neelie. Bedankt.
Amaaaiiii....
Slordig.... voor ene verdwaalde Nederlandse met zogenaamde kennis van bedrijven zou ze toch beter moeten weten dat vertalingen best door "inboorlingen met kennis van zaken" worden verricht...
Eigenlijk, Chris, wil ik niet meer weten van dat clubke... Maar ja, ik ben dan ook van het vrouwelijk geslacht en ene zekere Italiaan, die ik hier niet met naam en toenaam ga benoemen, heeft mij een stuk uit mijn Chocolade-hartje gebeten...
[Edited at 2004-11-30 01:14]
Subject:
Comment:
The contents of this post will automatically be included in the ticket generated. Please add any additional comments or explanation (optional)
Henk Peelen Нидерланды Local time: 13:31 Member (2003) German to Dutch + ...
SITE LOCALIZER
(auto)didactica
Nov 30, 2004
Chris Hopley wrote:
... Het lijkt er bijna op dat ze het zelf vertaald heeft om een paar centen te besparen. Helaas een veel gehoord verhaal in de vertaalwereld. Goed voorbeeld, Neelie. Bedankt.
Eeehhh, misschien dat AH-commissariaten niet meer zo lucratief zijn als ooit, en ja ... niemand wil in koopkracht achteruit gaan. Dus is Neeltje waarschijnlijk na een drukke werkdag maar zelf achter de toetsen gekropen. Slechte reclame, maar ja ... bij bezuinigingen gaat de baat vaak voor de kost uit.
Subject:
Comment:
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business
Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.
Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.