Pris pr. side
Người gửi thông tin lên tuyến đoạn: Line Maxwell
Line Maxwell
Line Maxwell  Identity Verified
Local time: 20:35
English to Danish
+ ...
Sep 2, 2008

Hej

Jeg er til et job blevet bedt om at opgive min pris pr. side, hvor en side regnes for 1500 anslag uden mellemrum. Er der nogen af jer, der har erfaring med denne form for afregning? Hvis ja, vil jeg meget gerne høre, hvordan i omregner til f.eks. ordpris eller andet og evt. hvad niveauet er for sidepris.

På forhånd tak!

Line Maxwell


 
Dinny
Dinny  Identity Verified
Hy Lạp
Local time: 21:35
Italian to Danish
+ ...
Beregn ordene og opgiv så sidepris Sep 2, 2008

Jeg arbejder en del med italienske bureauer, hvor en side normalt er 1500 anslag INKLUSIVE mellemrum. Det giver rundt regnet 250 ord, så jeg baserer min sidepris på taksten for 250 ord.

mvh
Dinny


 
Vanda Nissen
Vanda Nissen  Identity Verified
Úc
Local time: 04:35
Thành viên kể từ 2008
English to Russian
+ ...
1500 anslag uden mellemrum = 1800 anslag med mellemrum Sep 3, 2008

Hej Line! Du kan også gå til Funktioner (Word) og vælge Ordoptælling, hvor du kan se, hvor mange ord, tegn og sider har du i teksten .

 
Line Maxwell
Line Maxwell  Identity Verified
Local time: 20:35
English to Danish
+ ...
TOPIC STARTER
Tak for hjælpen Sep 9, 2008

Hej Vanda og Dinny

Mange tak for jeres svar.

Med venlig hilsen

Line


 


Không có điều phối viên nào được chỉ định riêng cho diễn đàn này.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Pris pr. side






Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »
Trados Studio 2022 Freelance
The leading translation software used by over 270,000 translators.

Designed with your feedback in mind, Trados Studio 2022 delivers an unrivalled, powerful desktop and cloud solution, empowering you to work in the most efficient and cost-effective way.

More info »